
Petter Gulli har 30 års erfaring som kreativ leder, tekstforfatter og strategisk rådgiver i reklamebyråer i Norge og Singapore. Inspirert av FNs Klimapanels rapport som ga oss 12 år på å nå togradersmålet, stiftet han i 2018 selskapet 12 YEARS der han hjelper virksomheter å ta en tydelig, troverdig og relevant rolle i forhold til klima, miljø og bærekraft. Som han selv sier: «Jeg har jobbet 30 år i turboen på forbrukemaskineriet, nå vil jeg være turboen på det grønne skiftet.» Petter ga også nylig ut boka «HÅP – En praktisk guide for klimaoptimister» som fikk terningkast fem av Dagbladet. Han er også en av initiativtakerne og forfatter av Grønnvaskingsplakaten som ble lansert rett før sommeren i samarbeid med SKIFT, Zero, WWF Verdens Naturfond og Fremtiden i våre hender.
I foredraget hans får du høre mer om blant annet dette:
- Hvorfor vi må gå fra klimakommunikasjon til klimamotivasjon?
- Hvorfor sirkulærøkonomi ikke må bli en unnskyldning for ren idioti
- Innsikten som viser at det norske folk er mer motivert for å bli med i det grønne skiftet enn noen gang før
- Bærekraftstrappa – Petter sitt eget verktøy med fem steg du må gjennom for å skape konkurranse fortrinn ut av bærekraft
- Hvordan du unngår grønnvasking og misbruk av bærekraftsmålene
- Hvordan du kommuniserer bærekraft på en relevant og troverdig måte
Få med deg webinaret 24. september kl. 09.00
Meld deg på her – Du vil ikke få en automtaisk påmeldingsbekreftelse på epost, men invitasjonslenken får du tilsendt dagen før arrangementet.